ויצמן 4 ראשון לציון

בויצמן 4 אוכלסו 25 דירות בנות 4-5 חדרים, במבנה בעל שבע קומות ושניים עד שלושה כיווני אוויר.
המרפסות הגדולות בפרויקט משקיפות על הנוף האורבני המרהיב של ראשון לציון ומבטיחות איכות חיים שאין שנייה לה.

תכניות הדירה \ בניין

פרויקט בראשון לציון

פרויקט חדש ומפנק בשכונת אברמוביץ המבוקשת הכולל דירות עם מפרט איכותי ועשיר שנדיר לראות בסביבה האורבנית מחוץ לתל אביב. השכונה מציעה גישה נוחה לכל צירי התחבורה הראשיים לצד מתחמי מסחר ומרכזי קניות שוקקים. במקום שלל אפשרויות תעסוקה ההופכות את הפרויקט לאחד מהמבוקשים באזור וכל זאת במרחק עשרים דקות נסיעה ממרכז תל אביב.

בניגוד למבנים הגבוהים באזור, בפרויקט החדש ברח’ ויצמן 4 רק 25 דירות בנות 4-5 חדרים, במבנה בעל שבע קומות ושניים עד שלושה כיווני אוויר. המרפסות הגדולות בפרויקט משקיפות על הנוף האורבני המרהיב של ראשון לציון ומבטיחות איכות חיים שאין שנייה לה. הציצו עכשיו במגוון האפשרויות שמציע פרויקט חדש בראשון לציון.

על שכונת אברמוביץ

שכונת אברמוביץ הממוקמת במזרחה של ראשון לציון, משלבת היום תמהיל אוכלוסייה איכותי ומגוון, מחד תמצאו בה את האוכלוסייה הוותיקה של משפחות האיכות בראשון לציון ומאידך את הקהילה המגובשת שנבנתה בה על ידי משפחות צעירות עם ילדים שעברו לעיר. השכונה כוללת פארקים ירוקים, מעל 90 גני ילדים ולא פחות מ-18 מוסדות חינוך שהפכו אותה לאחת השכונות המבוקשות ביותר על ידי צעירים עם ילדים.

בנייה איכותית על ידי קבוצת צרפתי צבי ובניו

קבוצת “צרפתי צבי ובניו” בנתה בשנים האחרונות מוניטין משובח לאחר הקמת מגוון פרויקטים בתחום הדיור למגורים ומתחמי משרדים בשכונות הנחשקות בישראל. בכל פרויקט איננו מתפשרים על בנייה בסטנדרטים גבוהים ומפרט עשיר ומפנק על מנת להפוך כל דירה שיוצאת תחת ידינו ליצירת אומנות שאין שניה לה – מקום לו תקראו בשמחה בית.

דירות חדשות 

בפרויקט ויצמן 4 תוכלו לבחור בין דירות נוחות של ארבעה חדרי שינה, דירות המתאימות למשפחות מתרחבות של 5 חדרי שינה ומיני פנטהאוזים מהם תוכלו להשקיף לכל גוש דן.

צרו עמנו קשר עוד היום לביקור בדירה לדוגמה וגלו כיצד גם המשפחה שלכם יכולה להפוך לחלק מהקהילה האיכותית שנבנתה עם השנים בשכונת אברמוביץ בראשון לציון.

פרויקט חדש בראשון לציון זה צרפתי צבי ובניו

חדש! צרפתי טריפל:
פטור מהצמדה למדד, יועץ משכנתאות אישי וחיצוני ללא עלות נוספת, שכ”ט עו”ד פרויקט ללא תשלום.

פרטי משרד המכירות

מתעניינים בפרויקט חדש בראשון לציון?

השיווק יחל בקרוב

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה מסומנים ב-*

דילוג לתוכן